Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Гальмівна рідина у "Тойоті": де знаходиться бачок і як замінити


Опубликованно 10.11.2018 15:45

Гальмівна рідина у

Кожен водій автомобіля Toyota активно використовує гальмівну систему при водінні. Однак не всі знають, як поміняти гальмівну рідину на «Тойоті» своїми руками, без відвідування автосервісу. Опис гальмівної рідини

Гальмівна рідина – один з важливих елементів в гальмівній системі автомобіля. Саме вона передає силу натискання на педаль гальма через головний гальмівний циліндр до супортам, які чинять тиск на колодки і зупиняють авто.

Більшість рідин можуть стискатися, тому неможливо передати тиск від педалі на колеса за допомогою звичайної води. Хімічний склад рідини дозволяє проводити тиск приблизно так, як проводиться електроенергія по проводах.

Гальмівна система завжди повинна працювати в повному обсязі та не має права на відмову. Тому рідина повинна відповідати наступним параметрам: Не замерзати при сильному охолодженні. Зберігати хімічні властивості складу на довгий час. Не чинити вплив на гальмівні шланги, чохли та інші гумові деталі. Мати очищаючі і змащувальні властивості, які необхідні для роботи рухомих елементів системи. Мати високу точку кипіння.

Головним недоліком всіх гальмівних рідин є висока гігроскопічність. Лабораторні результати показують, що склад за пару років вбирає з повітря приблизно 3 % води. Це згубно впливає на точку кипіння і істотно знижує стійкість до охолодження.

Точка кипіння – важливий параметр. Справа в тому, що при роботі всі компоненти сильно нагріваються, в тому числі і рідина. При нагріванні виділяються дрібні пухирці, які перешкоджають передачі тиску від педалі гальма до коліс. У разі утворення бульбашок гальма можуть відмовити повністю, а педаль просто замкнеться до упору. Температура роботи хорошою рідини варіюється від -50 до +350 градусів за Цельсієм. Як визначити, чи потрібно міняти рідину?

У разі якщо педаль гальма сильно провалюється при русі по гірських серпантинах або після затяжних гальмувань, то це ознака великої кількості вологи в системі.

Також яскравим показником може слугувати туга педаль гальма при гальмуванні в зимовий час. Наприклад, якщо при русі по трасі в -15 градусів педаль стала тугіше, ніж зазвичай, то варто запланувати заміну рідини.

Гальмівна рідина «Тойота» має відмінні змащувальні і отмывающими властивостями, тому з часом можна спостерігати помутніння складу в бачку під капотом. У разі купівлі автомобіля з пробігом і виявлення каламутній субстанції в бачку склад краще негайно замінити.

Також існують спеціальні прилади для виміру вмісту води. Коштують такі прилади недорого і за зовнішнім виглядом нагадують кулькову ручку, тільки з вбудованими світлодіодами або навіть дисплеєм. Для перевірки потрібно занурити носик приладу в бачок, дочекатися сигналу і подивитися кількість води в системі. Якщо відсоток вмісту вологи більше 3-4, то рідина потрібно негайно замінити. Гальмівна рідина «Тойота» набирає велику кількість води всього за пару років. Періодичність заміни

Багато автовласників впевнені в тому, що необхідність заміни гальмівної рідини – це рекламний хід автосервісів з метою наживи. Адже система працює в замкнутому контурі і не сполучається з повітрям або вологою. Це неправильна позиція і дуже небезпечна помилка.

Заміна гальмівної рідини на «Тойоті» потрібно раз в два роки або через кожні 20 000 кілометрів пробігу, залежно від того, що настане раніше. В кліматі з великою вологістю краще взагалі скоротити терміни заміни вдвічі.

Своєчасна заміна робочого складу забезпечить повноцінну роботу гальмівної системи і виключить появу іржі і забруднень всередині контуру. Яку вибрати для «Тойоти»?

В даний час виробники випускають кілька типів гальмівної рідини: DOT3; DOT4; DOT5; DOT5.1.

Склади під номерами 3, 4, 5.1 змішуються між собою у випадку, якщо необхідна доливання. Їх хімічний склад доповнено полигликолями, на упаковці має бути вказано – Hydratic.

Розчини з вмістом силікону (DOT5) мають позначення Silicone base і категорично не змішуються з іншими рідинами. Також варто розуміти, що зміст силікону може завдати шкоди гумовим виробам, якщо вони призначені для DOT4, DOT5.1 або DOT3. Відмінність у складів полягає в текучості, в'язкості, температури замерзання і кипіння.

Так яку гальмівну рідину заливати в «Тойоту»? Насправді все просто. В інструкції з експлуатації або на бачку під капотом завжди вказаний необхідний склад. Найчастіше – DOT4. Це відноситься до вибору виробів від сторонніх виробників, у разі купівлі оригінального складу від Toyota всередині баночки буде необхідна рідина. Де купити рідину?

Придбати оригінальний склад від Toyota у офіційного дилера. Замінники варто шукати у офіційного представника марки гальмівної рідини в населеному пункті або ж звернутися в відомі інтернет-магазини. Покупка в невеликих кіосках або гаражах може призвести до заміни елементів гальмівної системи в результаті заливки підробленої продукції.

При виборі складу від стороннього виробника краще віддати перевагу: Bosch; TRW; Motul; Castrol; Ate; Liqui Moly.

Всі вищеописані виробники відповідають за якість продукції і добре зарекомендували себе на ринку. Також на кожній упаковці є захист, за якою можна визначити підробку. Де знаходиться бачок?

Гальмівна рідина «Тойота» володіє відмінними отмывающими властивостями і починає темніти по мірі зносу. Візуально перевірити стан складу можна в розширювальному бачку під капотом, який знаходиться на щитку між салоном і двигуном з боку розташування керма.

У бачка, як правило, яскраво-жовта кришка, знаходиться він на головному гальмівному циліндрі, який представляє собою чорну круглу деталь, прикручену до щитка між мотором і салоном. Як самостійно замінити?

Самостійна заміна не потребує особливих навичок і спеціального інструменту. У місці, де знаходиться бачок гальмівної рідини «Тойота», треба покласти дрантя, щоб випадково не пролити нову рідину на шланги від двигуна або пластмасові елементи. Також необхідно заздалегідь купити великий шприц і комплект для системи в аптеці. Силіконовий шланг потрібно розрізати на кілька частин. Першу потрібно надіти на носик шприца, а другу - закріпити на откручиваемый штуцер супорта при прокачування гальм.

Для прокачування гальм потрібно зняти колесо, щоб дістатися до штуцера, який знаходиться зверху на супорті. Черговість можна подивитися в мануалі або просто рухатися від далекого колеса від головного гальмівного циліндра до ближнього. Наприклад, при лівосторонньому розташування керма порядок прокачування такий: Правий задній супорт. Лівий задній супорт. Правий передній супорт. Лівий передній супорт.

При правосторонньому розташування рульового колеса: Задній лівий. Задній правий. Передній лівий. Передній правий.

Для заміни гальмівної рідини потрібно виконати операції: Відкрити заливну кришку і обережно витягнути ситечко з бачка. Відкачати стару рідину за допомогою шприца і силіконового шланга з аптеки. Налити новий склад до горлечка. Зняти колесо, надіти шланг на штуцер супорта і опустити його в прозору тару. Помічник, який сидить в автомобілі, кілька разів хитає педаль гальма і зупиняється в затиснутому стані. Під час натиснутій педалі потрібно акуратно відкрутити штуцер, рідина почне витікати по шлангу в тару, а педаль гальма різко впаде до підлоги. Негайно закрутити штуцер (помічник повинен утримувати педаль гальма до тих пір, поки не буде закручений штуцер). Повторювати 5-й, 6-й, 7-й пункти до тих пір, поки з супорта не потече чиста рідина. Завершити прокачування інших супортів.

Під час роботи слід звертати увагу на наявність нової рідини в бачку під капотом. В іншому випадку в систему потрапить повітря, і всю процедуру потрібно буде починати заново.

Після закінчення робіт потрібно переконатися, що педаль гальма жорстка, відсутні патьоки рідини на супортах, а в бачку виставлений рівень MAX.

Скільки коштує замінити в майстерні?

Як замінити гальмівну рідину «Тойота», знають не всі автовласники. А при вигляді інструкції і зовсім відмовляються самостійно проводити роботи.

Насправді процедура заміни дуже проста і займає всього близько години часу. Вартість одного літра гальмівної рідини починається від 400 рублів. Гальмівна рідина «Тойота» обійдеться від 1500 рублів.

В разі заміни на станції доведеться додатково оплатити роботу. У офіційного дилера така процедура може коштувати від 4000 рублів + матеріали, а в автосервісі попросять від 1500 рублів + матеріали. У разі самостійної заміни потрібно тільки каністра з новою рідиною шприц і шланги від системи з аптеки. Автор: Ксенія Пальцева 13 Вересня, 2018



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.