Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Ровер SVAutobiography Велар діапазон Динамічний огляд 2019


Опубликованно 11.06.2019 00:35

Ровер SVAutobiography Велар діапазон Динамічний огляд 2019

Що це?

Там дуже мало про швидкий, красивий Рендж Ровер SVAutobiography Велар динамічний – не рахуючи, мабуть, рекордні 16 складів його імені – це шок.

Як тільки він був створений у минулому році, що "базовою" Велар був одним з Ягуар Ленд Ровер успіхи (66,000 продається до цих пір) і що механічно схожі на Jaguar F-ПАРЄ СЗР був також дуже добре для JLR спеціальний транспортний засіб оперативного управління, стало ясно, що більш високі робочі характеристики Велар був на картах.

Мало того, що новий Велар свад був коли-небудь можуть бути продані в якості простого гарячі Велярная. Ленд Ровер був успішно уникаючи 'печива' підхід до "Рейндж Ровер", який, як вона тепер пропонує в трьох розмірах – і те ж саме для цього нового свад, який був розроблений з витонченою, пружною міжміського розкішшю, а не просто бути Рендж Ровер це швидше, ніж ваш. Або ваш Альфа Стельвіо і QV або Порш Макан Турбо – два очевидних конкурентів – якщо на те пішло.

Ягуари і рендж ровери з підрозділу JLR в СВО приходять в різні важелі: є Свіс, які підкреслюють продуктивність, і SVAutobiographys, які підкреслюють розкіш. Цей новий Велар динамічний видання об'єднує дві філософії за цінами від ?86,685. Виробничий цикл суспільства в рік з причин, які стали трохи ясніше в той день ми протестували модель поряд з Барселоною: Форд оголосив про плани закрити свій завод у Брідженді двигуна постійного джерела V8s, в JLR по. Двигуни V8 Ягуар вважається, ймовірно, продовжують текти на деякий час від нового виробництва в місті Вулвергемптон. На що це схоже?

За всі його налаштування спортивною підвіскою, Велар свад відчуває себе витонченою і розкішною на дорозі, а не колоритний. Його бурчання вихлоп тільки й чути, коли ви вирішили піти на виставу, і в цей момент двигун виробляє смачний відзначити, що відомий, але ніколи не втручається. Коли V8s не пішли, це єдине, що ми спізнимося.

Тяги доступний з першого поверху – що при поєднанні щедрий крутний момент на низах, вісім коефіцієнтів, коробка передач і легке, майже непомітне перемикання передач, але більшу частину часу ваше враження щедрого, тиха, без руху. Те, що багато автолюбитель буде доплачувати.

Велар, природно, трохи нижче, ніж у інших позашляховиків, так що це не зовсім командою управляти позиція деяких, але зручна. В місті, його кермо досить малий, і його передача досить швидка, щоб зробити маневрування досить легко в туго йде. На відкритій дорозі, його GT облікові дані вступають в гру: довгі ноги, багато прискорення навіть на високих швидкостях, відмінну стійкість і зчеплення з нейтральною керованості – радикальних поворотах доставили швидко.

Дивно, як такі речі повинні відбуватися так, як Астон Мартін готується до запуску власного позашляховика, але це Велар свад складалося добре, як у GT-стилі позашляховик від Астон, повне враження якості.

Що насправді smartens ваші уявлення про цьому автомобілі-це гідний бій бездоріжжю, що Ленд Ровер завжди наполягає, що його моделі можуть впоратися краще, ніж інші позашляховика-будівельниками, і який завжди заохочує тих з нас, хто тестують автомобілі, щоб випробувати. В цей раз було 45 хвилин, кам'янистих, піщаних, запорошених маршрут навколо залиті сонцем Лас-приходить Ленд Ровер досвід центру близько години з Барселони, багатою крутими, загрібаючи підйоми і спуски, які будуть завмирати серце, але за те, що розумний Ленд Ровер інженери давно винайшли узвозі контролю.

Такі умови, на які власники рідко піддаються їх власні автомобілі, але їх актуальність для повсякденного власності полягає в тому, що вони показують еластичність підвіски Велар весілля по. Вони показують можливості моделі, щоб впоратися з грубою і кам'янистій йде, навіть на налаштування спортивною підвіскою, і, зокрема, його міцність. Ленд Ровер мав засобами, які будуть використовуватися неодноразово на це лікування протягом декількох тижнів, і, крім того, що піклуватися про своє здоров'я в шинах, їх механіки були повністю впевнені, що вони вийдуть з випробування підходять і щодо брязкальце-безкоштовно. Він був чудовому виконанні.

Чи повинен я купити один?

У прес-реклама, там цитата від директора по дизайну Ленд Ровера, Джері Макговерн, про фокусі своєї команди на "створення засобами наші клієнти будуть любити на все життя".



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.