Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Конкуренція BMW Х3 М 2019 коментар


Опубликованно 17.06.2019 04:45

Конкуренція BMW Х3 М 2019 коментар

Що це?

Конкуренція BMW Х3 М є одночасно досить рідкісне й особливе, а також про те, як прийшов на даний момент нові автомобілі продуктивності; це залежить від того, як ви схильні думати про це.

Це все нові BMW M автомобілі, і як такий щось отримати досить схвильований, оскільки не кожен рік ми отримуємо одну, але вона також є середнього розміру позашляховик – і в цьому сенсі один з зростаючого числа автомобілів, серед яких ми, здається, писав про Нове надходження кожні кілька тижнів.

Тим не менш, це перший полножирной продуктивність версії Х3 середньорозмірного позашляховика, що М відділ коли-небудь зроблених, і це є одночасно як його Х4 м конкурсі сестру автомобіль – останній на пропозицію для тих, хто воліють свої чотири колеса їдуть швидше вантажопасажирських авто з глибоким даху і трохи менше... ну, ви знаєте, корисності. Який світ.

Як на Х5 М і Х6 М вже довели, звичайно, БМВ му дивізіоні не жарко позашляховиків досить як і багато інші постачальники продуктивності автомобіля порода, яка, завдяки смакам багатьох сучасних автомобілів покупців, стало життєво необхідним для процвітання компаній, що робить їх. Знадобилося деякий час, щоб звикнути до ідеї наряд, як BMW М гарячих позашляховиків взагалі. Але з запуском нового Х3 і Х4 м позашляховик-диплом-купе, які приїдуть у Великобританію у вересні цього року у вище-харчування "конкурс" обрізати тільки, БМВ в тюнер закінчить 2019 стільки взбадривало 'позашляховики' у своєму салоні асортимент як седанів, купе і кабріолетів в поєднанні. На що це схоже?

Найшвидший 4х4 чемпіони множинність ролей і універсальність функціональних смак, але конкуренція BMW Х3 м не зовсім так. Він не має Порше Macan у перетворюючої системи пневматичної підвіски або сочащейся хода Ягуар Ф-Пейс СЗР – і, що цілком може зробити це спірний вибір, а для інших, мабуть, один з небагатьох автомобілів свого іже з ними, які можна вважати дійсно автомобіль для водія.

Крім того, що ми вже згадували, трансмісії автомобіля має дві важливі інгредієнти кидаються в очі: високо настроюється повний привід з нинішніх М5 супер салон, і БМВ М новий 'S58' високопродуктивний рядний шестициліндровий двигун.

Новий рядний шестициліндровий не перероблену версію комунікабельна 'на S55 м3', а підрозділом BMW М капітальний ремонт 'B58 прямо шість, які прийшли в основну модель фірми спектр в 2015 році. Навіть якщо і так, то 10% його комплектуючих з основний двигун. Розвиває більше потужності й крутного моменту, ніж будь-який інший шестициліндровий бензиновий двигун, що BMW ще не зробив (пік 503bhp, і 443lb фут крутного моменту на значно ширшому діапазоні оборотів, ніж старий 'на S55' ніколи не вдавалося), воно надсилається наступного M3 і M4 в 2020 році, і, можливо, інших компактних автомобілів м після цього.

Використовуючи ковані колінчастий вал, ковані поршні, полегшені ГБЦ з 3D-друкованих частин, непрямий охолоджувач наддувочного повітря і двома турбонагнітачами monoscroll підвищуючи до 2.3 бар двигун широко перекинуть, щоб бути готові зробити значно більше потужності й крутного моменту, ніж зараз, коли в цьому виникне необхідність – і без технології, такі як вода для ін'єкцій, як останні М4 ГТС.

Навіть у двотонного позашляховика і як його, двигун відчуває себе сильнішим, ніж його Кількість циліндрів або її на папері крутний момент приводить вас чекати. Є трохи більш сирий, прямо-шість згоряння шум про його звуковий характер, ніж старий 'на S55 прямо шість. Нічого про це більше вражає, ніж у вищій ступеня збалансований лінійності харчування, які вона пропонує з нижче 3000 об / хв і аж за 7000. Деякі конкуруючі двигуни з турбонаддувом дають більший удар з середньої дистанції тяги, іншим більш різким, характерним клімаксу на всьому діапазоні оборотів – але не такий передбачуваний відгук педалі і чудову керованість. Чи повинен я купити один?

Це не єдиний автомобіль в своїй ніші, щоб розтягнути межі прийнятності на хардкоре темперамент; і вона не робить це досить, як Альфа-Стельвіо і QV або Мерседес-АМГ GLC63 С.

Але ж це призи точність обробки і керованості автомобіля за більш похмурим, драматичним і доступною продуктивності апеляційної скарги, Х3 м конкурсі закінчується відчуття нестачі дійсно видатний пункт продажу: машина, яку не так універсальні, а широкий-відбитий або як корисною, так як деякі, або просто швидке і захоплююче в повсякденному швидкістю, як інші.

Це передбачувано серйозних водія автомобіля, іншими словами; що ми повинні очікувати від M-підрозділи – навіть якщо це змушує його відчувати себе незвично, і, можливо, трохи недоречно, в класі спортивних автомобілів, які деякі як і раніше не особливо бажають приймати всерйоз.

Специфікація конкуренцію BMW Х3 м

Де Монтіселло, Нью-Джерсі ціна ?77,190 на продаж зараз двигун 6 cyls в лінії, 2993cc, подвійним турбонаддувом, бензиновий Потужність 503bhp в 5950-7200об / хв крутний момент 443lb м при 2600-5950rpm коробка передач 8-СПД автоматична Споряджена маса 1970kg максимальна швидкість 155 миль на годину (обмежена) 0-62 миль в годину 4.1 сек Витрата палива 24.4-24.8 миль на галон (комбінований ВПИМ) СО2 ВПИМ цифри недоступні конкурентам Альфа Ромео Стельвіо і QV, Ягуар Ф-ПАРЄ УВО



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.