Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Ягуар Хе 2019 довгостроковий огляд


Опубликованно 24.06.2019 09:55

Ягуар Хе 2019 довгостроковий огляд

Чому ми: оцінити Ягуар недооцінений запис салону і з'ясувати, чи дійсно деякі з Великобританії BMW 3 серії і Audi А4 покупців потрібно думати трохи глибше

3 Місяць - 2 Місяць - 1 Місяць - Специфікацій

Життя з Ягуаром Хе: 3 місяця

Добре ставиться до шини - 5 червня 2019

Для автомобіля, який ви, як правило, диск з трохи рішучості, наші 197bhp Хе, здається, робить добре на знос шин. Є ще багато м'яса і спереду і ззаду, хоча б тому, що моя одержимість підготовка автомобіля тримати тиск в шинах на місці. Я вважаю, що "Ягуар" буде проходити 20 000 миль, перш ніж він потребує нових шин задніх коліс, і повинні отримати до 25 000 на фронтах. Добре йде.

Пробіг: 10,904

Повернутися до початку

Як схожі наші XE в моделі Tesla 3? Ви можете бути здивовані - 15 травня 2019

Захоплюючий недавній епізод з Ягуаром Хе-Р-Спорт у мене, використовуючи його як зручний транспорт, щоб дістатися до місця проведення дорожніх випробувань нової моделі Tesla 3 водіння на дорогах ми часто використовуємо в Сурреї.

По-перше, я дав чи думали, що до "Ягуара". Це був просто шанс спробувати багато шуму електричний автомобіль, який був зовсім новим для нас у Великобританії. Але оскільки все тривало, я раптом зрозумів, що дві машини – " їх "Тесла і" мій " Ягуар – обидва народилися в компактній і досить спортивний салонів з багато схожого в їх призначенні. Крім того, їх основні відмінності – вага, ціна, розмір, простір, були викликані головним відзнакою трансмісії, які вони використовували.

Ну і що? Ну, я зловив себе на думці, що кожен висвітлює сильні сторони інших. Або так як це історія в першу чергу про Хе, кисть з Тесла показує, куди ми рухаємося, і як компактних седанів будуть змінюватися, коли на ринку і виробник вирішує – в десятиліття – що настав час для звичайних автомобілів, як Хе прийняти їх прощальний уклін.

По-перше, розмір. Ці машини призначені як гладкий, напів-спортивні седани для середньої ланки видах, але ХЕ це близько 10 см коротше, і я б оцінити його точці стегна як мінімум на 5-10см нижче. Це ницість-це одна з речей, я прийшов до значення про Хе. Він дає найдешевший Ягуар безпомилково спортивного характеру та Тесла просто немає.

На відміну від цього, Тесла має довшу колісну базу для розміщення великої батареї між передньою і задньою контактних патчі і він їде явно вище. Він має короткий ніс і здається з боку, щоб мати більшу площу кабіни, але він дуже схожий на передні і задні місця для Ягуар. Крім того, там просто немає місця для моєї 11-й розмір, щоб поміститися під передніми сидіннями, у Xe, великий мінус до "Ягуара".

Є деякі дивовижні подібності: вага і ціна. Тесла проносять його початкового рівня дві повнопривідні моделі 3 в слот тільки під покупця всі важливі ?40к податкового порогу, використовуючи ?уряду 3500 субсидування електротранспорту. Але це близьке за ціною до наших XE, яка коштує $ 40к-плюс з опціями і починається близько ?35к. Не прірва між зараз і в майбутньому нам часто говорять про.

Ваг Хе котируються між 1470kg і 1650kg, в залежності від моделі. Тесла, батареї і все, починається в 1650kg з приводом на два колеса і біжить до досить м'ясисті 1850kg з далекобійних батареї (350 км) і всі колеса. Але це не мега різниця, яку ми представляли.

Яка моя мета тут? Щоб показати, що пришестя електромобілів у форматі Хе, а в разі Тесли, але вони будуть різні. Якщо ви любите компактність, низькі сидіння, довгий ніс – не кажучи вже про спеціальні балансу керованості та відмінне рульове управління ОКГ, уточнено років – необхідно зарезервувати деяку вдячність за те, що ми маємо зараз...

У більш загальному плані, як наш виконавської Хе? Дуже добре. У нас було нуль проблем надійності і керованості і рульового управління приводять у захват, особливо при натисканні на. Коли не вистачає, я часто можу зробити краще, ніж 40mpg – нечуване для 1600 кг бензинового автомобіля і навіть зовсім недавно – значить, гастролі діапазон виходить легко за 400 км, ще одна перевага дизель.

Які найкращі біти, крім класної динамікою? Для мене, це витончені форми, плюс позиція і колір. Це один з тих автомобілів, що ви цінуєте озираючись назад, як ви ходьби від готелю, і це важливо.

Люблю його:

Superb виглядає , може бути, цього автомобіля не спочатку простягнути руку й схопити вас, але впізнати його і насолодитися видовищем. Особливо в темно-синій.

Ненавиджу його:

Їздити, іноді шасі зчеплення і відмінний баланс, але є моменти, коли ви, коли платите за нього на груднястій доріг. Пасажири помічають раніше, ніж ти.

Пробіг: 10,244

Повернутися до початку

Життя з Ягуаром Хе: місяць 2

Нова модель не зв'язуватися з формулою - 17 квітня 2019

Мій Хе-Р-Спорт 200 був замінений, але я радий, що вони не змінили основних пропорцій автомобіля. Основна форма моєї моделі XE являє собою компактний седан незвичайної краси. У цезій-синій і чорний пакет, це виглядає приголомшливо. Що в оригіналі не вистачало, в деяких версіях, були приваблива відмінні риси, і тепер він має їх.

Пробіг: 9203

Повернутися до початку

Комфорт стає все краще - 3 квітня 2019

На 9000 км, сидіння водія стає все більш комфортною. Я клянуся, що подушка підходить моїй дупі краще, ніж коли-небудь. Напевно, допомагає хтось з 'повних'. Може бути, я розпорошеного місце у поданні – тільки я чув, що змія-шатрові типи пред'явити той же позов. Ефект, безумовно, допомагає відчувати себе, як тільки ваша машина.

Пробіг: 9128

Повернутися до початку

Життя з Ягуаром Хе: 1 місяць

Мучачи швидко милі - 27 березня 2019

Ягуар був зайнятий хрещенням – я зробив більше, ніж 3200 миль в перші чотири тижні разом. Я залишив його в аеропорту пару раз, і сподобалося, що тремтіння сісти на рейс додому, знаючи, що є щось пристойне очікування на парковці. Двигун набагато спокійніше тепер, що відображається у споживанні палива: 42mpg.

Пробіг: 4108

Повернутися до початку

Не машину цій прекрасній водія заслуговують, щоб ловити більше покупців чи ні? Ми прагнемо, щоб дізнайтесь, 13 лютого 2019

Це дивний час, ви можете думати, щоб взяти на Jaguar XE і довго-termer. Компанія оновила свій самий маленький седан, щоб відрізнити його від більш великої моделі XF. І його продуктивності салон не назвеш зразковим.

Але повернемося трохи назад. Модель Jaguar XE в більшості, природно, рухливий і спортивний салон, з-за своєї компактності легкий вагу. Що, якщо вдуматися, робить його, мабуть, кращою керованістю седана Ягуар всіх часів. І ми вже знаємо достатньо про прийдешнє оновлення, щоб бути впевненим, що зміни будуть в основному косметичні: Хе зміниться дуже мало в якості водія автомобіля.

Крок далі: ми також знаємо, що моделі XE і XF можуть бути об'єднані в один салун модель з початку 2020-х років, який повинен сказати, що незважаючи на світовий успіх позашляховиків, Ягуар продовжує бачити себе як виробник седанів.

Який акуратно розкриває наші цілі тут: щоб побачити, якщо ми згодні. Наші XE-це саме той вид ?40,000 верхній-середньо-спец машина автомобіль налаштованих користувачів-вибору може йти: у базовій комплектації автомобіль добре обладнаний, і Р-Спорт пакет додає 18 дюймів колісні диски, спортивна підвіска, ксенонові фари і спортивний декор, в тому числі і стриманий обвіс. Без масовки, ця установка коштує $ 34,500. Наші можливості додати ?5480.

З усіх доповнень, я б охочіше розщедрюватися за це фунтів нашого автомобіля 650 цезію синій металік, який позитивно приваблює людей в хорошій формі і позицію Хе спеціальну комісію. Це великий гарний автомобіль: низький, гладкий і обгорнутими навколо елегантний набір механічних м'язів. Але компанія вирішила не виділятися досить добре в натовпі, що середини життя зміни. Зміни, які ми будемо відчувати на собі, коли ми поміняти на оновлену машину протягом декількох місяців.

Наш двигун є 197bhp бензиновий турбомотор з чотирма, підібрані в стандартній комплектації з восьми-ступінчастою ZF, автоматичного, хоча і з Ягуаром-спеціальне програмне забезпечення, що дає вам більш точне керування режимом перемикання передач, або через поворот регулятора на консолі і рульового колеса весла. Ви можете обрати для Спорт режим на селекторі передач і динамічний параметр за допомогою спеціального перемикача консолі, обидва з яких різкість у відповідях далі.

Це може здатися помилкою вибрати найменш потужний із трьох бензинових четвірок (197bhp, 247bhp і 296bhp) але вибір зроблено обдумано. Перший крок додає ?2500 і голить другий з вже пристойним 7.2 сек 0-60mph час. Самий потужний двигун розрізає 0-60mph час до 5,4 сек і робить "Р-Спорт" по-справжньому швидкий автомобіль, але стоїть здоровенний ?7600 додаткове, в основному тому, що він має постійну систему 4х4 (що додає зайву вагу і менш регульована обробки). Варто, якщо вам потрібні додаткові тяги і зроблені з грошей, не інакше.

Чак в тому, що з восьми швидким перемиканням швидкостей коробка передач додається, наш двигун 197bhp отримує автомобіль від марки дуже швидко і так само швидко можуть вибити пару на більш високих швидкостях, якщо це необхідно. Моя єдина реальна нарікань з двигуном, тенденція системи "стоп/старт", щоб потиснути дискомфортно автомобіля при перезапуску, і менш шовковистою потужності при розгоні з обходу. Інші роблять це краще.

Однак, це шасі, що робить цей істинний Jaguar. І положення за кермом. Ви сидите низько, зад ближче до підлоги, дивлячись поверх обода керма вниз по задовгим капотом. Оскільки сидіння пропонують майже ідеальною бічною підтримкою, легко уявити себе в дивно доступною F-типу.

Будь погляд скоса заявляє, що їде Хе нижче, ніж у більшості автомобілів на дорозі (у вас є відмінний вид на вихровий колесо болти автобусів) і маневреність і точність рульового управління постійно нагадувати вам перевагу ницість. Його недолік – в 4,7-метровий седан – це відсутність дорослого розміру ззаду місця для ніг (чудово для дітей, прийнятним для ранніх підлітків).

На дорозі, розмір-Хе, здається, близька до ідеалу. Увійти в нього з великою автомобіль і ти поплутав своєю прудкістю; їздити на ній після невеликої моделі, і ви вражали своєю вишуканістю, спокоєм і нетлінним керма. Він тихо круїзи з помірно довгими ногами на автостраді, але розганяється охоче на попит. Двигун тихий і дуже плавний при русі; більше чути при використанні складніше. Двигун Note є одним з менш спортивний аспекти. Витрата палива складає 33-43mpg, в залежності від того як ви їздите, але у нас досі становив всього понад 40mpg. Поїздка на спортивну підвіску, яка поставляється з R-Sport моделі, іноді може бути трохи нервовий, але ніколи не залишає вас бентежили на тривалі поїздки. Але він має досить спортивний характер, щоб зробити так, коли подорож приносить бонус B-дороги.

Від сили три тижні і 2000 км, я задоволений Хе. Це, здається, влаштовує і те, як я використовувати автомобілі. Він відчуває себе добре зробив (мій другий автомобіль за п'ять років з нуля обрізати брязкальця) навіть якщо Ягуар відчуває себе передбачувані потреби якість салону оновити.

Як вона виглядає і дисків підходить на Jaguar етос і я знаходжу, що це важко споглядати Ягуар Рендж без компактного седана. Про що я дізнався не так давно, XE і його нащадки заслужили довге і щасливе життя.

Друга Думка

Водила XE для обіду і залишилися дуже задоволені. Він підриває будь враження Ягуарів як старі автомобілів. Якщо є така річ, як спортивний самовладання, цей автомобіль має в надлишку, хоча мені б сподобалося, видача потужності буде трохи менше ямочки від марки.

Олгун Kordalбыл

Повернутися до початку

Специфікація Ягуар Хе 2.0 Р-Спорт

Технічні характеристики: - Ціна новий ?34,565 ціна як випробувано ?40,045 опції обігрів сидінь ?320, цезій синьою фарбою ?650, 18 дюймів колісні диски з легкого сплаву ?840, чорний пакет ?530, електрично регульовані дверні дзеркала ?295, тоновані стекла ?370, Меридіан 380Вт аудіо ?530, система допомоги при парковці і камери ?1045, електричний буксирний гак ?900, система дистанційної ідентифікації ключів ?530

Тестові дані: двигун рядний 4cyls, 1998cc, турбований бензиновий Потужність 197bhp при 5500об / хв крутний момент 236lb футів в 1200-4500 оборотів в хвилину Споряджена маса 1540kg максимальна швидкість 143mph 0-62 миль в годину 7.6 сек Витрата палива ТВС СО2 ТВЗ несправностей немає витрат немає

Повернутися до початку



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.