Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Проект Ягуар XE у СВ 8 відвідуванням 2019 коментар


Опубликованно 02.09.2019 18:45

Проект Ягуар XE у СВ 8 відвідуванням 2019 коментар

Що це?

Продажу треку-загартовані, Нюрбургрінг раз-бити на колінах Ягуар Хе СВ проект 8 не поспішають, незважаючи на обмежене виробництво, яким управляють всього в 300 примірників. У прагненні перекласти залишилися приклади, Ягуар виявили бажання у потенційних клієнтів для менш екстремальних, дорожньо-тенденційна версія, так що тепер у нас нова модель універсал.

Що нового? Не багато, правда. Великі зміни в аеродинаміці, виключивши з величезного, притискну силу, генеруючих спойлер на задній панелі, яку замінили на більш тонкі губи на задній кромці задніх дверей. Щоб відновити баланс сил, є також новий спліттер на передній. Ой, а максимальна швидкість була прив'язана ззаду від 200 миль в годину до 186 миль в годину у відповідь на зниження дуже високою швидкістю стабільністю. Що-небудь ще? Ну, ви можете мати тільки автомобіль в цій комплектації з задніми сидіннями на місці, так немає двох-місний, каркас-обладнана варіант відстежувати пакет.

Інша частина автомобіля залишається незмінною, що означає, що це замовлення-машина, як і раніше. Там менше Аеро, але з широкими арочними тіло все ще наїжачившись намірів і досі тільки даху і дверних накладок із стандартного Хе.

Сила приходить від знайомого 592bhp наддувом 5,0-літровий V8, який зводить всі чотири колеса через восьми-ступінчастою автоматичною коробкою передач. У передня і задня колії були розширені на 24 мм і 73 мм відповідно, в той час як підвіска з подвійними поперечними важелями отримує зручності, такі як перенастроювали адаптивні амортизатори і стабілізатори поперечної стійкості, заготівля підвіска кастет і полоскотав вільної кульові шарніри. Нарешті, 20-дюймові колеса, загорнуті в пілотних Кубок Мішлен 2 Шини і встановіть на величезні карбон-керамічні дискові гальма. На що це схоже?

Якщо чесно, на гастролях, майже так само, як відстежувати версії. Але це не погана річ, тому що, незважаючи на його ланцюга фокусування, розмір і вага (1757kg не менше), Хе СВ 8 проект є цікавим і цікавим автомобілем. Це не тільки надзвичайно швидко і виразно готова, але вона також забезпечує почуття нагоди, мабуть, неперевершеним.

Як автомобіль, він відчуває себе трохи занадто жорстка на перший, і на низьких швидкостях слід кожну зміну в топографії асфальт з безпомилковою точністю. Але, незважаючи на це, ви помічаєте, поїздка ніколи не буває помилок, з адаптивними амортизаторами просто закруглення країв найгірший з недоліків. Дізнатися яка навантаження йде через машину і, якщо насправді кускових і порваних поверхонь, ви відкриєте для себе досить витримки і гнучкості, щоб тримати вас на зв'язку і просто комфортно.

Зчеплення від жуйки Мішлен величезне в сухому; ти повинен бути за кермом, щоб покінчити з усім цим, щоб відірвати цей автомобіль. Але це не робить гастролі одновимірним, тому що ти завжди приділяється зворотного зв'язку, через сидіння вашого штани і Алькантара вкриті колеса. До речі кажучи, електрично рульового управління є швидким і точним, і хоча це не настільки ж твердий і балакучий, як у Порше 911 ГТ3, там відбувається досить, щоб створити точну картину того, що відбувається.

Поворот вкрай позитивна, в той час як система повного приводу вражає тонкий баланс між регульованість і безпека. Це не хвіст-щаслива машини з натяжкою, але там досить крутного моменту спрямовується на задні в більшості ситуацій дозволяє поєднання рульового управління і дросельної заслінки, щоб регулювати свою лінію, коли ви хочете його. Зауваж, досвід Кубка 2С у вологих або вологих умовах підтверджує, що ви повинні бути напоготові навіть з контролем стабільності включення.

Звичайно, велика частина привабливості проекту СВ Зв 8 полягає в тому, що електростанція V8 з нагнітачем. З 592bhp і 516lb футів, він забезпечує вражаючу швидкість, тягне з шаленою переконаністю практично в будь-якому місці в діапазоні оборотів. Ягуар вважає, що 0-62 миль в годину спринт займає 3.3 секунди, і він відчуває себе так, що швидко, навіть якщо восьми-ступінчастою автоматичною не вистачає швидкості і плавності найкращої подвійним зчепленням одиниць. Але це шум, який дійсно capativates, особливо з адаптивною закрилки титанова вихлопна повністю відкрита. Це голосно, як реве і тріщить, але це автентичний звук; якщо ви не розсмієтеся з кожним артилерійської підготовки, забезпечених підвищеної передачі, ви повинні бути перевірені на наявність ознак життя.

Чи повинен я купити один?

Немає раціональне обґрунтування проекту СВ Зв 8 на дуже багатьох рівнях, але в безпосередній шумок він принаймні робить менш ірраціональним аргументом для себе. Навіть без крил все одно немає Q-машині, але це сигнал про свій намір як більш зручний варіант.

Це навряд чи ваш щоденний водій, але це може бути. Просто. І де стандартний автомобіль, і відслідковувати оновлення зокрема, наближалася до орбіті талановитого трек-день героїв так, як 911 GT3, в безпосередній можливості взяти з собою друзів і родину в трохи менш показною пакет робить його переконливим, якщо дорого, пропозиції.

І тільки з 15 прикладів заплановано, то обов'язково мати виключні права на його боці.

Проект Ягуар Хе СВ 8 специфікація відвідуванням

Де Уорвікшир, Великобританія Ціна ?149,995 на продаж зараз двигуна 5000cc, 8cyls, турбований бензиновий Потужність 592bhp при 6500об / хв крутний момент 516lb футів на 3500об / хв коробка передач 8-СПД автоматична Споряджена маса 1757kg максимальної швидкості 186 миль в годину (обмежена) 0-62 миль в годину 3.3 сек Витрата палива 25,7 миль на галон СО2 254 г/км суперників Порше 911 ГТ3, BMW М3 CS, який

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.